Další volitelné části e-shopu na míru.
  • Automatická aktualizace EUR a USD kurzu (pro objednávky ze zahraničí).
  • Automatické generování XML feedů pro vyhledávače zboží, několik různých formátů.
  • Postupné odesílání e-mailů (potvrzení objednávek, odpovědi na komentáře, zpravodaje apod.) na pozadí, bez zdržení načtení nové stránky při odeslání požadavku zákazníkem.
  • Související zboží, nejprodávanější zboží, doporučené zboží, apod.
  • Při přidání do košíku zobrazení položek které ke stejnému výrobku už zakoupil někdo jiný.
  • Fulltextové vyhledávání dle kategorií, výrobců, názvu a popisu výrobku.
  • Přiložení souborů k položkám, například manuálů.
  • Diskuse u výrobků do které může přispívat každý a dotazy na které může odpovídat jen správce.
  • Online sledování objednávky, e-mailová diskuze k objednávce.
  • E-mailový zpravodaj.
  • Zákaznické slevy.
  • Použití různých měn (EUR, USD, apod).
  • Různé jazyky (CZ, SK, EN a DE).
  • Statistiky prodeje, návštěvnosti apod.
  • Platby kartou.
  • Splátkové systémy (cetelem, homecredit, essox, atd.).
  • Okamžité a nepřehlédnutelné přepočítávání ceny položky a objednávky při změně počtu položek v košíku bez načtení nové stránky.
  • Dotazník pro zákazníky jak byly spokojeny s nákupem a dopravou.
  • Rychlé hledání v objednávkách a zákaznících.
Přibližně takto vypadá základní struktura běžného e-shopu na míru.
  • Menu

    V této části se vytváří základní strom kategorií výrobků včetně druhé a dalších úrovní, vše přehledně na jedné stránce.

    Dále se zde vytváří například horní menu kde se nachází třeba rady pro nákup, obchodní podmínky nebo kontakt.

    Také se tu vytváří struktura pro přehlednou správu souborů a obrázků které se následně přiřadí k položkám a některá další menu která zpřehledňují a usdnadňují rychlost práce v administraci.

  • Položky
    • Seznam položek

      Zde je v první části v přehledu vidět kolik se ve které kategorii a podkategorii nachází položek a jaký mají status, zda jsou aktivní, neaktivní, vyřazené či nové. Po vybrání kategorie se zobrazí seznam položek s některými údaji a zde už se dostáváme k přímé editaci položky.

    • Detail položky

      V detailu položky, který je jako jiné části přesně přizpůsoben vašim potřebám nastavujete například různé variace barev, velikostí, případně kombinace těchto a jiných vlastností. Ve složitějších případěch se najednou nastavují například kombinace barev, materiálů, provedení apod., přesně tak aby to obsáhlo to co je potřeba.

      Dále se zde nastavuje název položky, různé data pro SEO vztažené k položce, cena a DPH, kategorie, popis, záruka, nastavení pro výpočet poštovného (různé ceny dopravy pro velké výrobky, počet balení a rozměry balení), výrobce, přiřazení obrázků a souborů (například manuálů) a další nastavení.

      Položky lze samozřejmě umístit do několika kategorií najednou.

    • Pomocná pole

      Tato část slouží pro efektivní vyplňování údajů v detailu položky. Definujete zde například výrobce které v detailu položky jen zaškrtnete a nemusíte je vždy znovu psát a máte jistotu že vždy bude u výrobku napsán stejně a mimo jiné lze také rychle vypsat položky od určitého výrobce.

      Také se zde definují data pro zobrazení informací u položky, například seznam materiálů, hloubka řezu, výkon, napětí apod., a v detailu položky jen zaškrtnete požadovanou hodnotu.

    • Variace

      Tato část se vyskytuje jen u složitějších e-shopů, je zde definice například který výrobce používá jaké materiály a jaké mají vlastnosti. Je to z důvodu aby žádné údaje které budete zadávat nebyly zbytečně vyplňovány více než jednou, tzn. maximální efektivita. Pak se už jen u položky přiřadí ve kterých materiálech se vyrabí a je hotovo.

  • Objednávky

    Objednávky jsou rozděleny na statusy "Neakceptované, Akceptované, Vyfakturované, Odeslané, Hotové, Zaparkované a Vyřazené", mezi kterými se posouvá na základě stavu objednávky.

    Ihned po objednání zákazníkem se objednávka objeví v "Neakceptovaných" kde si ji můžete prohlédnout, připsat poznámku apod. a dále ji posunete do stavu "Akceptované", automaticky se zákazníkovi odešle zpráva že objednávku berete na vědomí a o dalším postupu ho budete informovat.

    Až budete mít objednávku připravenu k odeslání nebo osobnímu výdeji posunete stav dále a vystavíte fakturu. Faktura může být v náhledu dostupná i zákazníkovi po přihlášení.

    Po odeslání kurýrní službou nebo jiným dopravcem zadáte do objednávky číslo zásilky, zákazníkovi se odešle zpráva kdy byla zásilka odeslána a že stav objednávky může sledovat buď po přihlášení na e-shop, nebo na webu kurýrní služby po zadání čísla zásilky.

    Po zaplacení už jen přesunete objednávku do "Vyřízených", kde jsou přehledně setříděny podle roku a měsíce, pro větší efektivitu práce jsou v předchozích stavech vypsány všechny podle statusu.

    Samozřejmostí je možná změna veškerých údajů v objednávce, včetně fakturační a doručovací adresy, typu dopravy a platby a také změny počtu položek, jejich odebrání a přidání nových.

  • Galerie obrázků

    Zde máte obrázky setříděny do kategorií do kterých uploadujete nové obrázky které se dále přidělí k položkám.

    Samozřejmostí je hromadný upload souborů bez zbytečnosti klikat samostatně na každý soubor a přehled kolik souborů se právě posílá a jak dlouho bude přenos trvat.

  • Galerie souborů

    Téměř to samé jako u "Galerie obrázků", ale sem se uploadují například manuály, různé dokumenty k položkám, formuláře apod., většinou ve formátu PDF.

  • Akce a zvýraznění výrobků

    Nastavení akčních položek, akční ceny a časového rozsahu akce, buď přímým zadaním data nebo vybraním čísla týdne v roce.

  • Nastavení dopravy a platby

    Přehledné nastavení druhů dopravy (PPL, pošta apod.) a způsobů plateb (dobírka, kartou, hotově, apod.) včetně jejich kombinací, nastavení doplňkové ceny u dobírky nebo slevy u platby předem a také popisu ke každé dopravě a platbě.

  • Různé texty pro stránky

    Pro vytvoření obchodních podmínek, rad pro nákup, informacích o dopravě či platbě a dalších stránek slouží tato část. Po levé straně je editor pro vkládání textu, jeho úpravu, vkládání obrázků apod. Na pravé straně ihned vidíte výsledek úprav jak budou vypadat na stránkách.

  • Zákazníci
    • Seznam

      Pro nastavení zákaznické slevy či změnu údajů u klienta můžete rychle vyhledávat podle příjmení či jména klienta, podle počátečního znaku nebo třeba dle adresy.

    • Cenové nabídky

      Cenové nabídky Vám pomohou při vytvoření individuální nabídky pro vašeho klienta. Vzniká například tak, že si vyberete položky, zadáte údaje klienta, nastavíte u položek slevu z aktuální ceny nebo přímo danou cenu, doplníte případný text a vytisknete nebo vygenerujete do PDF.

    • Zpravodaj

      Zákaznický zpravodaj jistě není potřeba popisovat, každýho ho znáte a výsledný vzhled a hlavně obsah bude záležet hlavně na Vás.

    • Doprava

      V části "Doprava" u zákazníka si vyberete z vyfakturovaných nebo jiných objednávek a ihned vidíte na mapě ČR (využívány google mapy) kde se který zákazník nachází. Samozřejmě je vidíte najednou a můžete si naplánovat vlastní dopravu zboží.

    • Reklamační systém

      Zákazník přes webové rozhraní vyplní údaje, případně přidá fotografie a odešle Vám reklamaci k posouzení, Vy s ním pak můžete komunikovat díky e-mailové a webové diskuzi.